Tuesday 1 October 2013

Aura Positif..

..Assalamualaikum..

..Baru kejap berwhatsapp dengan mentor yang telah membawaku ke dunia bisnes online ni..
..Happening sangat.. Sambil2 tu jangan dilupakan pada Marine Essence Soap a.k.a sabun ketiak ini ya..

..Ramai yang pm bertanya keberkesanan produk ini..
..Nah.. Saya bagi testimoni untuk awak..

Cik Ammyrra Atyka

..Kami tak bazir2 duit nak bayar model untuk jadi testimoni yer..
..Semuanya testimoni yang tulen.. Yang asli.. Terbaik dari ladang.. Weehhuuu...
..Buat apa nak buat kerja-kerja tipu orang ni kan..
..Kita buat ikhlas kerana Allah swt.. Niat nak tolong anda-anda semua..
..Jadi jangan gusar jangan ragu-ragu..
..Boleh saja call saya anytime.. 

..Ni dah boleh gelak-gelak sikit..
..Siang tadi saya dikejutkan dengan berita yang amat memeranjatkan gall bladder saya..
..Saya jadi emosi, nak marah, jadi stress, nak menangis tapi tak ada tempat terluah..
..Akhirnya.. Ambil tuala masuk bilik air..
..Menangis puas-puas di bawah pancuran air..
..Lama...!! Terhidu je bau sabun ketiak ni terus rasa tenang..
..Sabar CTZ.. Semua masalah ada jalan penyelesaian..
..Kenapa perlu marah-marah..?? Kenapa perlu stress..?? Di mana etika kejururawatan anda cik CTZ..??
..So, saya mendapat semangat hasil dari sabun ketiak ini..
..Terima kasih cik sabun..!! Tanpa awak, saya masih lagi menggaru kepala menggunakan kaki.. Hehe..
..Sabun dah ohsem.. Orangnya pun mestilah ohsem kan.. 

..So, kenapa termenung lagi..?? 
..Cik Jaja dah pandang-pandang tu.. 
..Dia pun suka.. Kanak-kanak tak pandai tipu tau.. 
..Renung-renungkan dan selamat beramal..
..Assalam..

CTZ 017 680 2559

XOXO_CTZ

No comments:

Post a Comment