Sunday 13 October 2013

Peluang Bisnes Dari Rumah

..Assalamualaikum..
..Hokeyh.. Can you read the title up there..??
..Haha.. Semua pun boleh baca.. Ye dokk..?? 
..Baiklah, ada di antara rakan-rakan saya yang bertanya..

"Macam mana kau buat bisnes ea..??"
"Susah tak..?? Banyak modal tak..?? Ada untung tak..??"
 ..Okey.. Saya faham.. Anda mungkin berminat tapi tak tahu di mana hala tujunya..
..Senang sebenarnya bisnes yang jalankan ni..
..Ianya adalah bisnes dari rumah.. 
..Atau lebih senang kami panggil SOHONISTA..
..SOHONISTA yang membawa maksud Small office Home Office dan Dari wanita untuk wanita..
..Banyak sebenarnya peluang bisnes dari rumah ni, terpulang kepada individu tu sendiri..
..Tapi saya lebih yakin dan saya pilih Top Leader Circle untuk membawa saya ke arah lebih maju..
..Di TLC saya tak payah susah hati..
..Kami bekerja secara berkumpulan.. Ada masalah boleh share sama-sama..
..Ada mentor yang boleh guide kita untuk berjaya..
..Ada team yang support each other..
..So, peluang bisnes dari rumah ni saya manfaatkan sementara belum kerja ni..
..Ye la, kita mana mampu nak buka kedai, nak beli kelengkapan kedai lagi..
..Jadi dengan peluang bisnes dari rumah ni.. 
..Saya rasa ianya sangat berbaloi, kita boleh simpan stok kat rumah..
..Dan yang paling mudah adalah, kita payah terkejar-kejar masa..
..Nak keluar jumpa client, nak kena bayar duit minyak lagi, bayar duit tol (kalau jauh)..
..So, dengan adanya peluang bisnes dari rumah ni jimat semua.. Jimat masa, wang dan tenaga..
..Sambil mengemas rumah pun boleh layan customer yang nak order barang.. 
..Senang tak..?? Senang kan.. So, why not kita bangkit untuk ubah kehidupan dengan tangan kita sendiri..
..Sampai bila nak bergantung dengan orang..?? Lama-lama orang pun menyampah tau..
..Haha.. Okeylah.. Cukup kot.. Kalau nak tahu lebih lagi pasal peluang bisnes dari rumah ni..
..Boleh contact saya.. Anytime.. Tak ada hal punyalah.. 
..Iolss tengah basuh baju pun boleh layan uollss.. Adioss Amigos..
..Assalam..


XOXO_CTZ

No comments:

Post a Comment