Sunday 20 October 2013

Happy Sunday..

..Assalamualaikum..
..Selamat berhujung minggu semua..
..Weehuu.. Saya ni lebih selesa berhujung minggu di rumah..
..Bangun je tadi ada juga terfikir..
..Nak pergi karaoke ke tak..?? Nak ke tak nak..?? Nak ke tak nak..??
..Lastly, cucuk microphone kat DVD player karaoke dalam rumah..
..Haha.. Lebih menjimatkan dan suka hati akulah nak nyanyi berapa lama pun..
..Hidup ni simple sebenarnya, terpulang kepada kita nak senangkan macam mana..
..Hokey.. Last week saya hantar sabun most wanted ni kat sorang customer ni..
..Alhamdulillah baru berapa hari dia pakai dia dah bagi positif feedback..
..Insya-Allah dengan bimbingan TLC... Tak payah takut sebab kita ada produk yang berkualiti tinggi..
..Semuanya boleh berjaya, Insya-Allah.. 
..Ada ilmu di dada semuanya boleh dalam dunia ni..
..Allah pun dah janjikan, orang yang ada ilmu takkan hidup miskin hina..



..TLC ni best sebenarnya..
..Semalam tiba2 teringat ayat2 sedih masa mula2 nak jejak kaki dalam bisnes ni..
..Whatssap mentor.. Masa tu pula buka lagu Dadali-Disaat Sendiri..
..Memang masa tu rasa lonely sangat..
..Sambil whatsap meleleh-leleh air mata air hidung turun macam air terjun..
..Tak tertahan sebak dah rasanya..
..Sedih yang teramat.. Tak tahu lah kenapa..
..Dah lah tak dapat attend kelas yang group semua pergi..
..Huaaaa.. Lagilah menangis bagai nak gila..
..Mentor juga penguat semangat.. SAYA SAYANG MENTOR SAYA..!!
..Okey, saya tahu dia baca ni sebab dia akan intip segala gerak geri saya..
..Hehe.. Ye la, saya kena jadi protege tip top untuk berjaya..
..Lepas segala tangisan masa whatssap dengan dia..
..Terima kasih kak myra..!! Love you so much..!! XOXOXOXO..

..Anda tak nak macam saya ke..?? Disayangi mentor, dikasihi sesama rakan kongsi..
..Kalau nak.. Jom joint TLC.. Segala kasih sayang ada di sini.. 
..Sungguh saya rasa saya adik bongsu di sini..
..Saya ada kakak2.. saya ada abang2.. Saya suka..!!!
 ..Okeylah, daripada terus merepek, baik saya letak noktah.. Haha..
..Padahal depan belakang ayat semua penuh noktah..
..Assalam..

CTZ_017 680 2559

XOXO_CTZ
 

No comments:

Post a Comment