Friday 15 November 2013

Kuning Di Mataku, Terima Kasih Merah Jambu..

..Assalamualaikum..
..Hai semua..
..Okey, hari ni saya nak share sikit..
..Dulu kan, saya paling tak suka warna kuning..
..Sebab apa..?? Sebab nampak sangat kehitaman diriku bila pakai warna kuning..
..So. bila ada apa2 majlis yang melibatkan warna kuning saya akan membantah sehabis mungkin..
..Bermati-matian tak nak pakai ni..
..Tapi sekarang baru perasan, saya sukarela je pakai warna kuning..
..Eh, dah suka ke..??
..Kenapa..?? Sebab dah cerahlah.. Hihi..
..Sebab BBplus dah cerahkan kulit saya..
..Dah buang semua sel-sel kulit mati yang kusamkan kulit saya tu..
testimoni BBplus_CTZ

testimoni BBplus_CTZ

..See.. Yang kiri tu gambar Raya dua tahun lepas..
..Nangis guling-guling tak pakai baju raya warna kuning..
..Tapi abahnak juga warna kuning..
..Terpaksa tu, dan itulah hasilnya..
..Hitam berkilat ye mukaku..
..Tapi sekarang, muka dah bersih, tak payah mekap tebal2..
..Just bedak dan blusher je..
..Dah boleh terima kenyataan bila pakai kuning..
..Macam cantik je, macam comel je pula.. Hehe...
..Terima kasih sayangku BBplus..
..I love you more than evertyhing..

testimoni BBplus_CTZ
..Assalam..

XOXO_CTZ

No comments:

Post a Comment