Monday 30 September 2013

Sabun di bilik mandi.. Sabuuuunnn..!!!

..Assalamualaikum..
..Haha.. Mari kita nyanyi lagu sabun..
..Hehe.. Menggilos sekejap..
..Saya nak tanya.. Siapa yang ada masalah berikut sila tutup hidung..

  • Kulit berminyak
  • Kulit berjerawat
  • Kulit kering
  • Tona kulit tak sekata
  • Jeragat
  • Rashes
  • Ekzema
  • Bau badan
  • Jerawat belakang badan
  • Bau ketiak
  • Bau badan
  • Bau kaki
  • Parut hitam lepas bersalin
  • Leher berkerak
  • Celah kelengkang hitam

..Aisyhh.. Kalau malu.. Contact saya terus..
..Saya faham.. Saya pun pernah ada masalah macam ni..
..Kita ni kulit orang Asia.. Jadi perlu memilih sabun yang bersesuaian dengan kita..
..Yang pH levelnya sesuai dengan kita..
..Cik kulit sangat sensitif tau walaupun dia ada 5 lapisan pertahanan.. 
..Jadi penjagaan kulit haruslah tepat..

..Ini antara ramuan yang ada dalam sabun marine essense ni..
..Aloe Vera atau lidah buaya yang selalunya saya petik je depan rumah dulu..
..Kini dah ada dalam sabun ketiak ni..
..Tak payah susah main lendir tu lagi.. Hehe..




..Dan segala macam masalah yang berkaitan dengan kulit.. 
..Dengan adanya sabun ni.. 
..Insya-Allah dengan izin Allah semuanya dapat diselesaikan..
..Kita ni selagi boleh berusaha, Allah suruh kita berusaha..
..Takkan nak duduk je tunggu masalah tu solve sendiri kan..?? kan..??

..Sabun yang budak-budak pun suka..
..Berlari berkejaran nak mandi kalau dengar adanya sabun ni..
..Sebab baunya teramatlah wangi..
..Kalau sebelum tidur, mandi menggunakan sabun..
..Confirm tidur nyenyak tak sedar diri lepas tu..
..Terasa kulit halus mulus, lembap..

..So, sabun yang memang hangat di pasaran ni memang laku..
..Apa-apa boleh contact saya..

CTZ 017 680 2559
..Assalam..

XOXO_CTZ


No comments:

Post a Comment