Wednesday 30 October 2013

TLC will be in Malacca..

..Assalamualaikum..
..Hari ni dah hari ke-5 demam..
..Baru lah larat sikit nak buka laptop, nak menaip..
..Teruk demam kali ni, sampai hilang suara..
..Sampaikan ada one of my customer yang call..
..Bila saya Hello je dia terus letak..
..Berapa minit lepas tu dia call balik terus ketawa..
..Saya pun ketawa lah.. Saya cakap saya memang tengah tak ada suara ni..
..Bila bercakap, separuh perkataan tertinggal dalam kotak suara..
..Jadinya, ayat tu tak lengkap.. Pemahaman orang tak jelas..
..Haha, lastly akak tu mesej je.. Senang faham..

..Cerita pasal TLC will be in Malacca..
..Tengah counting days ni..
..About 7 days to go, TLC akan mengadakan jelajah Sohobiz di Melaka..
..Sebelum ni dah diadakan di KL, JB, Terengganu dan Pahang..
..Kali ni TLC nak jumpa orang-orang Melaka pula..
..Sebagai anak jati Melaka dan sebagai tanda sokongan yang amat jitu terhadap TLC..
..Saya telah menempah tiket (bas je bukan flight) untuk pulang ke kampung halaman..
..Yeehaaaa... Balik kampung ooo balik kampung..
..Tapi mak dah warning.. Balik jangan nak suka sangat..
..Kemas rumah tu apa yang patut..
..Kena cat rumahlah pula.. Haila..
..Tak apa lah, 2 in 1.. Balik dengan dua misi..



..Bukan senang tau nak dapat free coaching, free training,free tips..
..Semuanya free kami beri di TLC..
..Kalau kat luar satu kelas dah beratus-ratus silap hari bulan beribu riban..
..Siapa yang tengah cari kerja kosong part time ke full time ke..
..Inilah masanya.. Inilah dia yang dicari-cari..
..Bisnes ni fleksible.. Bole dijadikan part time boleh juga full time..
..So, untuk orang-orang Melaka yang berminat boleh contact saya 0176802559..
..Assalam..

XOXO_CTZ

No comments:

Post a Comment