Wednesday 23 October 2013

Top Leader Circle

..Assalamualaikum..
..Top Leader Circle..?? Apa tu..??
..Macam familiar kan..??
..Selalu je nampak saya pos kat fb kan..??
..Okey, this the group yang amat saya banggakan..
..Group yang membawa saya ke dunia perniagaan ni..
..Apa yang best group ni..?? 
..Group yang sangat erat ukhwahnya.. 
..Saya rasa disayangi dan dikasihi..
..Sama-sama berkongsi suka dan duka di sini..
..Tiada yang disisihkan..
..Meskipun saya jauh di utara ni..
..Mereka tetap memberikan info perjalanan kelas/ ilmu kepada saya..
..Terima kasih yang tidak terhingga..
..Jarak bukan penghalang untuk berjaya..
..Jika ingin berjaya, lakukan apa saja..
..Jika tidak melangkah sekarang, sampai bila pun kita tak tahu potensi diri kita..


..Inilah keluarga besar saya..?? Alangkah seronoknya bila dapat bersama..





 ..Inilah sumber inspirasi Top Leader Circle.. Madam Salha Zain..
..Seorang anak melayu yang bersemangat tinggi.. 
..Dia bermula dari bawah.. Dan kini telah berjaya mencipta nama di dalam dunia perniagaan..
..Kagum sangat dia.. Tak sabar nak jumpa dengan dia..
..Coming soon.. Here we go.. 
..Assalam..

CTZ_XOXO

No comments:

Post a Comment