Wednesday 16 October 2013

A life..

..Assalamualaikum..
..Sihat ke semua..?? Semoga sihat ye semua..
..Jarang sikit dah belai-belai cik blog sekarang ni..
..Tapi tak adalah sampai bersawang-sawang macam dulu tu..
..Siang hari 7 pagi sampai 7 malam sibuk jadi 'bibiksitter'..
..Tapi, kesibukan jangan dijadikan alasan..
..Bak kata my mentor.. Kecilkan halangan, besarkan impian..
..Jadikan itu semua semangat.. Walaupun sibuk, saya tetap berusah melayan kehendak pelanggan yang bertanya itu-ini..
..Sempat juga lari-lari sekejap pergi pos barang..
..Kalau dah tak sempat sangat, minta tolong adik pergi poskan..
..Hendak seribu daya kan..?? Bila tak nak tu yang terciptanya seribu satu alasan..
..Why not kita cuba selagi boleh.. Dan itu saya tengah usahakan sekarang..
..Insya-Allah, suatu hari nanti saya boleh berjaya seperti mana mereka..

..Okey.. Let's talk about BBplus..
..Ada orang tanya.. Kau ambil kolagen..?? For what..?? Muda lagi kot..
..Haha.. Kelakar okey statement kau tu..
..The answer is, aku nak protect kesihatan dalaman aku from now..
..Awak tak pernah dengar ke "PREVENTION IS BETTER THAN CURE"..
..Saya rasa, nenek saya pun pernah dengar..
..Kolagen bukan sahaja untuk menggebu, mencantikkan kulit dan memutihkan kulit..
..Tapi untuk kesihatan dalam wanita..
..Saya ada masalah dalaman saya sendiri.. Saya perlu jaganya..
..Dan takkanlah bila dan berkedut-kedut, masa tu baru nak berlari pergi farmasi cari kolagen..
..Masa tu, otak pun dah tak waras, pakai ambil je apa kolagen pun yang orang sogok..
..Penting ye untuk kita lihat segala isi kandungan yang terdapat dalam sesuatu produk..
..Dan saya pilih BBplus, kerana ianya daripada buah-buahan..
..Ada buah anggur, ada buah rozel, ada serat epal..
..Fungsi BBplus sendiri adalah Memulih, Membina dan Memperbaharui..
..Insya-Allah dengan 3 elemen M ini..
..Kulit akan semulus kulit bayi.. Dan kalau nak wangi tambah pula sabun Marine Essence..
..Whoaa.. Life is so complete..
..Sayang.. Cantik itu memerlukan pengorbanan.. Jadi di sempena Hari Raya Qurban ni..
..Berkorbanlah sedikir demi kesihatan diri sendiri, paling tidak pun yang tersayang..


..Dan jangan risau.. Promosi masih ada..
..Walaupun dah hujung2 tanduk ni.. Tapi masih boleh order.. Tak ada masalah..
..Psst.. Nak harga istimewa lagi boleh contact saya terus.. 
..017 680 2559..
..Assalam..


XOXO_CTZ

No comments:

Post a Comment