Friday 18 October 2013

Kelebihan BBplus Kolagen..

..Assalamualaikum..
..Semalam sampai nak tersungkur menghadap laptop.. Haha..
..Sampai pukul 3 pagi pun still ada yang bertanya pasal BBplus kolagen ni..
..Apa yang special sangat..?? Apa lebihnya kolagen pink ni..??
..Then, boleh pula dia tanya saya.. 
..Kenapa muda-muda lagi dah ambik kolagen..?? Tak takut kesannya ke..??

..Let be honest, saya memerlukan kolagen di waktu ini untuk memastikan saya kekal aktif dan segar..
..Saya anak sulung kepada sebuah keluarga..
..Saya perlu menjadi seorang kakak yang kuat dan aktif..
..Dan untuk mencegah dari keadaan yang tidak diingini daripada terjadi..
..Sejak zaman sekolah lagi saya dah nampah tua dari usia sebenar..
..Takkan lah umur baru 25 tapi nampak macam 35 kan.. Nak ke..?? Euuww.. Nauzubillah.. 
..Jadi, saya tak masalah tu berpanjangan.. Saya perlukan sesuatu untuk kekal remaja..
..Bak kata senior mentor saya tua itu pasti tapi kita nak lambatkan proses penuaan tu..
..Tak ada siapa yang nak nampak tua cepat kan..??
..Semua nak nampak muda sentiasa.. Forever young..

..Tahukan kamu semua bahawa KULIT adalah organ terbesar manusia..
..Walaupun dia nipis (hakikatnya dia ada 5 lapisan) tapi dia paling besar..
..Jadi seharusnya kita menjaga anugerah Allah ini sebaik-baiknya..
..Jangan sia-siakan.. Kalau bukan untuk yang tersayang pun, buatlah untuk diri sendiri..
..Tak ada salahnya melabur untuk kecantikan..
..BEAUTY IS MONEY.. 

..Okey.. Let's talk about apa yang ada dalam kolagen itu sendiri..


..Anda akan dapat 7 hasil kulit cantik hasil pengunaan BBplus secara konsisten dan dengan izin Allah..

  • Kulit wajah berseri dan cerah
  • Kulit lebih anjal dan tegang
  • Kulit lebih halus dan gebu
  • Kulit lebih licin serta kurang garis halus dan kedutan
  • Kulit lebih cepat sembuh dan pulih
  • Kulit kurang kesan kerosan akibat sinaran matahari
..Insya-Allah.. Dengan izin Allah, tiada yang mustahil dalam dunia ni..
..Kita hanya mampu berusaha selagi boleh..
..Apa..?? Hah, dengar tu..
..Promosi dah nak habis dah.. Tinggal berapa hari je lagi..
..Baik cepat sebelum terlambat.. Promosi 3+1 masih ada untuk mencuba kolagen super sedap ni..
..Selamat beramal.. 
..Assalam..

XOXO_CTZ




No comments:

Post a Comment