Sunday 6 October 2013

Testimoni...

..Assalamualaikum..
..Saya kembali dengan testimoni saya sendiri.. 
..Actually saya pun tak perasan...
..Tengah tengok TV ni tiba2 my sis tegur yang my face look glowing..
..Whoaaa.. Rasa macam nak menyorok bawah katil.. Malu mak.. Haha..
..Dah blushing-blushing mak dengar.. Haha..
..Bukan senang tau my sis nak puji..
..Selalunya dia mengutuk je lebih..
..My mom pun cakap benda yang sama.. 
..Apa lagi, rasa macam nak pecah baju ni.. Hahaha..
..Ini pun, baru pakai beberapa hari sahaja..
..Sekali lagi saya cakap..
..Baru beberapa hari.. Tak sampai seminggu..
..Dah glowing macam ni..
..Dah boleh feeling-feeling Dato Siti.. 
..Kalau pakai sebulan..?? Setahun..?? Lu pikir lah sendiri..



..So, lepas ni.. Ni more Camera 360..
..Dah boleh uninstall.. Haha.. Tak perlu dah..
..Sebab muka saya dah original bersih..
..Tak payah Cik Camera 360 nak tolong bersihkan.. 
..Dan semestinya.. Perkara wajib jangan tinggalkan..
..Iaitu Solat 5 waktu ye sayang..
..Wuduk tu juga yang bersihkan muka..
..Dan petua yang lain adalah.. Senyum selalu.. Jangan stress-stress..
..Jadi, nak cantik juga..?? 
..Contact je saya.. Saya sedia menjawab pertanyaan anda..

CTZ 017 680 2559

..Assalam..

XOXO_CTZ

2 comments:

  1. Wah wa waaa.. .Miss IT ku makin glowing.. .! Witwit.~

    ReplyDelete