Tuesday 22 October 2013

Kebaikan dikongsi bersama..

..Assalamualaikum..
..Selamat pagi semua..
..Baru selesai dhuha.. Syahdu sangat rasanya..
..Anak2 semua tidur dengan mak..
..Nyaman rasanya pagi ni..
..Pagi tadi sedih rasa nak menangis bila tengok keputusan SPA8..
..Permohonan untuk Jururawat Gred U29 saya tak diluluskan..
..Mungkin mereka utamakan senior2 utk jawatan tu..
..Tak apa lah bukan rezeki mungkin..
..Tapi bila buka je whatsapp.. Gembira bukan main bila dengan jutawan ni semua..
..Terus kesat air mata.. Tak nak sedih dah..
..It's true, Allah akan bagi rezeki dengan macam2 cara..
..Janji kita rajin usahakannya.. 
..Insya-Allah selagi kudrat saya masih ada, saya akan capai cita2 dan impian saya..
..Tolong mak abah perkara wajib.. Da mencari keredhaan Allah itu objektif saya..
..Tak salah kejar dunia tapi yang salahnya bila kita meninggalkan akhirat..
..Bawalah kedua-duanya bersama-sama seiringan..
..Moga Allah berkati hidup kita.. Amin..

..Cakap pasal keredhaan Allah..
..Saya berbisnes ni, niat saya ikhlas nak tolong orang..
..Bukan untung semata-mata yang saya harapkan..
..Asalnya daripada saya pakai sabun ketiak yang boleh hilangkan kegatalan pada kulit sensitif saya ni..
..Sejak daripada tu, saya rasa produk ni bagus dan saya patut kongsi dengan orang lain..
..Kebaikan harus dikongsi bersama..
..Sabun ketiak ni memang totally bagus sangat.. 
..Sebab saya sendiri yang guna.. Saya tak bagi testimoni kulit saya sebab tu aurat..
..Itu hak Allah, hak saya menjaga aurat yang Allah tetapkan..
..Untuk muka, memang ianya sangat berkesan..
..walau beberapa hari pun dah nampak kesan terhadap si pemakai..
..Suami isteri yang bergaduh pun boleh baik semua kalau pakai sabun ni tau..
..Sebab sabun ni ada daya penariknya yang tersendiri.. Bukan biasa-biasa..
..Strech mark pun boleh hilang, parut-parut jerawat.. 
..Insya-Allah, semuanya dengan izin Allah..


..Jadi.. Sabun yang terlajak laris ini diperlukan agentnya disetiap kawasan..
..Boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut..
017 680 2559

..Kecantikan itu perlu ye anak-anak.. Hehe..
..Assalam..

XOXO_CTZ

 

No comments:

Post a Comment