Wednesday 20 November 2013

Top Leader Circle-Melaka

..Assalamualaikum..
..Ramai yang konfius dengan status saya.. Hehe..
..Actually, saya asalnya orang Melaka..
..Lahir dan kampung di Melaka, saudara mara semua kat Melaka..
..Tapi saya ni jadi orang nomad, berpindah randah..
..Ikut ayah travel sana sini..
..So now saya di PENANG..
..Tapi tak lama dah.. Tinggal sebulan je lagi..
..Lepas tu saya akan pulang ke kampung halaman, Melaka..
..Hopefully everything will be good..
..Nak balik kampung sendiri kan.. Seronoklah..
..Abah sorang je yang travel ke Sarawak..
..Kami semua pindah balik Melaka..
..So, jom ramai-ramai.. Siapa yang nak jumpa saya face to face..
..Sementara ada kat Penang ni pun boleh je lagi.. 
..Insya-Allah.. Dengan bisnes ni kita boleh bina silaturrahim..

..Anything boleh contact terus saya..
..Anytime.. Just give me a call or drop a message..
..Nak jadi agent..?? Lagilah dialu-alukan..
..Jom tidur..
..Bismikallah Humma Ahya Wa'amut..
..Assalam..

XOXO_CTZ

No comments:

Post a Comment