Thursday 21 November 2013

Kesan Pengambilan BBplus Collagen

..Assalammualaikum..
..Itu perkataan paling pelik untuk tahun 2013 ialaah 'selfie'..
..Haha.. Itu adalah kajian ye..
..Bukan saya memandai-mandai..
..Lupa pula nak printscreen artikel tu..

..Pagi-pagi lagi dah start selfie..
..Mulakan hari dengan senyuman kata orang..
..Saya ni sebenarnya susah nak senyum waktu pagi..
..Bukan waktu pagi, tapi waktu baru bangun tidur..
..Asyik moody je..
..Macam baby tak cukup tidur, bangun mesti moody..
..Macam tu lah saya..
..Saya ni kan ada problem dengan hormon..
..Jadi, tak boleh nak kawal emosi dan perasaan tu..

 ..Tapi.. Did u notice something..??
..Kat pipi tu ada dua titik bekas jerawat..
..Mesti ada yang panik bila minum je BBplus ni muka naik jerawat..
..Oo.. Relaks sayang..
..Jangan risau jangan susah hati sebab tu semua tanda positif sebenarnya..
..Hanya 10% daripada pengguna BBplus ni je akan alami healing crisis macam tu..
..Tu tandanya toksin sedang disingkir keluar dari badan..
..Dan yang gatal2 tu petanda sel kulit mati sedang diganti dan BBplus akan membantu sel2 terbina dengan lebih sempurna..
..So, advise saya minum saja air masak banyak-banyak..
..Dan teruskan pengambilan BBplus macam biasa..
..Biarlah jerawat tu seminggu dua kan..
..Daripada kena tanggung muka penuh jerawat hingga hujung nyawa..
..Parah hidup weyh..

..So, memang tak rugi kalau dapatkan BBplus di samping anda..
..Terutama pasangan yang dah nak kahwin sekarang ni..
..Kawan-kawan saya ramai yang nak kahwin..
..Berebut-rebut pm minta nak BBplus ni..
..Sebab bila dah terbukti berkesan..
..Orang dah tak ragu-ragu lagi nak ambil supplement ni..
..Insya-Allah semua masalah boleh selesai..
..Kita usaha kan..
BBpluscollagen_CTZ_Penang_Melaka_blogspot
 ..See.. I love BBplus so much..
..Tak boleh tinggal dah..
..Kalau tinggal, rasa macam tak lengkap dah hidup ni..
..Pose macam comel je, macam santek je.. Haha..
..Okey bye.. Adioss..
..Assalam..

XOXO_CTZ

No comments:

Post a Comment