Friday 15 November 2013

Harga Body Wash Dan Shampoo Marine Essence

..Assalamualaikum..
..Heyloo semua..
..Sekarang ni semua tengah pening bila permintaan sabun ketiak melebihi pengeluaran..
..Saya lagi sakit kepala bila asyik orang tanya je..
..Tapi bila dah tak ada, saya suggest orang ambil Body Wash Marine Essence..
..Fungsinya tetap sama, cuma dia dalam bentuk liquid..
..Lagi senang nak bawa travel kan..
..Betul tak..??
..Harga yang lebih murah dan senang dibawa.. 

Body Wash Marine Essence_CTZ
..Lagi jimat..
..RM33/botol..
..Berbanding dengan yang ketul rm35/pcs...

..Sama juga dengan shampoo ni..
..Wangi sangat..
..Saya rasa semejak pakai ni..
..Kelemumur dah kurang, rambut pun dah kurang gugur..
..Rambut pun lembut je..
..Ya Allah, bestnya dapat jumpa produk2 garam buluh ni..
..Sama je harganya dengan Bodywash tadi..
..So, nak harga diskaun boleh contact saya..
..Yeah, saya dah ada biz card..
..Best tau TLC ni.. 
..Rasa macam kerja kat syarikat macam drama swasta tu je..
..Tersangat best..
..Assalam..


 XOXO_CTZ

No comments:

Post a Comment