Friday 15 November 2013

Balik Kampung Part 2

..Assalamualaikum..
..Masih kisah di kampung..
..Tadi tui cerita penat2..
..Tapi lepas penat2 tu pun, bukannya boleh tidur..
..Asyik teringat nak pergi kelas TLC Melaka..
..Memang superb, terbaiklah..
..Tak sangka dapat bertentang mata dengan adik beradik TLC..
..Dapat peluk cium founder of TLC Salha Zain..
..Tak tidur malam weyh..
..Macam nak menangis pun ada..
..Apa ni..?? Apa ni..?? Macam tak percaya..
..Kalau zaman study dulu.. Kalau admirer sangat pun dengan lecturer tu..
..Mana boleh nak jumpa selalu, nak peluk cium bagai..
..Ini boleh berwhatssap lagi.. Sungguh sempoi TLC..

top leader circle_TLC melaka_CTZ
..Dan terima kasih yang tak terhingga Kak Myra kerana bawa saya ke dalam keluarga TLC..
..Saya temui kasih sayang dalam ni..
..Saya belajar erti kehidupan dan saya belajar segalanya di sini..
..Semoga Allah makbulkan niat saya nak tolong parents dan adik beradik saya..
..Insya-Allah.. Amin..
..Lepas habis kelas malam tu, memang tak boleh tidur..
..Semangat membara2..
..Dan yang peliknya, berjangkit dekat kat dib ni pula..
..Haha.. Dia pun terkebil2 tak boleh tidur.. Pelik pula aku..
..Dah mandi dengan Sabun ketiak, cuci rambut dengan Shampoo Marine Essence + minum BBplus..
..Terus mata segar bugar.. Terfikir macam2 dah untuk bisnes online ni..
..Hanya sohobiz.. Duduk di rumah sahaja dah boleh jana income..
Mangga_pajelis mangga
..Esoknya, mak sedara ajak petik mangga..
..This is my favourite part..
..Best gilalah..
..Makan mangga muda cicah kuah kicap + belacan + gula + cili api..
..Perghhh.. terliur masa tulis entry ni..
..Separuh lagi buat pajelis mangga...
..Sedapnya alahai.. Makan pajelis mangga tu dengan ikan masin je pun dah cukup..
..Oke.. Stop pasal makan.. Meleleh air liur..

TLC_Kak Myra_CTZ
..Heading to KL..
..Nak balik ke KL sudah..
..Setelah beberapa hari di Melaka, dah nak balik Melaka..
..Nasib Kak Myra comel nak tumpangkan balik KL..
..hehe.. Nampak tak Coconut Shake tu..??
..Coconut Shake Klebang tau..
..The best ever Coconut Shake..
..Haha.. Haku yang dekat pun jarang nak beli.. 
..Sebab kena beratur panjang gila..
..Ini orang KL, beli dan belanja..
..Thanks Kak Sal..
..Assalam..

XOXO_CTZ

No comments:

Post a Comment