Friday 15 November 2013

21st Anniverssary

..Assalamualaikum..
..Eh.. Anniverssary apakah..??
..Birthday dah lepas kan..??
..Memang saya 21 tahun.. Sama pula kan.. Hehe..
..Top Leader Circle was here on 9/11/2013.. 
..Hari yang meraikan usahawan-usahawan online seperti kami..
..Seronok sangat dapat jumpa semua..
..Sangat humble, tak lokek ilmu.. 
..Tahun ni, saya tengok orang capai kejayaan berjalan atas pentas tu dapat anugerah teristimewa..
..Insya-Allah tahun depan saya pun nak juga..

MUT_TLC_CTZ

MUT_TLC_CTZ


MUT_TLC_CTZ

MUT_TLC_CTZ

MUT_TLC_CTZ

MUT_TLC_CTZ


MUT_TLC_CTZ




MUT_TLC_CTZ

MUT_TLC_CTZ
..Haha.. Banyak gambar kan..
..Korang kan suka tengok gambar..
..Tengoklah, kami memang suka bergambar..
..Dan yang penting semua gojes..
..Bonda kami, mentor saya semua gojes..
..Tengok tu, kereta BMW..
..Ambil aura tau bergambar dengan kereta tu..
..Can you imagine saya yang tak berapa kecik ni bawa kereta besar tu..
..Tenggelam terus.. Orang tak nampak pemandu tau..
..Tapi saya nak juga..
..Insya-Allah, one find day.. Amin.. Amin..
..Kalau kahwin dengan Mr Arrogant tak apalah juga kan..
..Bangun pagi celik mata dah dapat hadiah kereta ni.. Hihi..
..Berangan je lebih..
..Tak apa, berangan tu penting..
..Assalam..

XOXO_CTZ

No comments:

Post a Comment