Monday 25 November 2013

BBplus Testimoni Myself Again

..Assalamualaikum..
  ..Again.. 


..Selfie..
..Haha..
..That's me..
..Saya memang suka selfie..
..Tapi sejak dua menjak ni je lah..
..Dulu tak suka..
..Sebab apa..??
..Sebab muka tak cantik, muka banyak jerawat..
..Bila dah ada telefon pintar, saya suka..
..Sebab ada application Camera yang boleh cantikkan kita.. Hehe..
..Saya suka.. Saya suka..
..Tapi menipu orang.. Haha..
..Hakikatnya, tak lah cantik mana..
..Bila jumpa sedara time raya, eh apasal gelap? Dalam fb cerah je..
..Omaii.. Sentap hati mak nookk..

..Tapiii.. Tu semua dulu..
..Sekarang, saya dah tak payah risau..
..Cymera, Camera 360, Beauty Camera tu semua saya dah uninstall..
..Tak perlu dah.. Sebab saya dah ada BBplus..
..Dia yang tolong saya cantik semulajadi..
..Haha.. Cantik ke..?? Sila ambil baldi dan muntah...
..Eh, semua ciptaan Allah cantik tau..
..So, hargailah seadanya..


..Yang baju pink tu masa raya, memang nampak cerah.. Sebab flash + camera 360 + mekap tebal..
..But yang tudung hijau tu, tanpa mekap + tanpa kamera  tipu-tipu cantik.. Hihi..
..And now, syukur sangat rasa muka glowing..
..Tak payah dah bazir-bazir beli mekap mahal-mahal..
..Keluar pun just tampal bedak je.. Itu pun bedak Johnson Johnson je..
..Cukup dah tu.. Dah confident dah..
..Mekap pun light2 je..
..Sebab kandungan dalam BBplus tu sendiri pun dah glowing2 kan.. 
..So, siapa2 yang nak cuba..
..Saya masih ada di Penang..
..Boleh contact saya, 0176802559..
..Insya-Allah, boleh bagi tawaran istimewa..
..Yang ada tempat lain pun tak ada masalah, boleh je pos..
..Abang posmen kerja 6 hari seminggu.. No biggie..
 ..Assalam..

XOXO_CTZ

No comments:

Post a Comment