Friday 15 November 2013

Super Stress


 ..Assalamualaikum..
..Selamat sampai ke Penang setelah 5 jam lebih pejalanan..
..Alhamdulillah dengan doa semua saya selamat sampai..
..Walaupun ada macam2 dugaan..
..Dari pagi nak balik, ada je halnya..
..Tapi bila dah dapat tiket pula, bas labat dua jam..
..Wuaarggh.. Sakit hati..
..Kat Hentian Duta tu, dah makan Uncle Best, waffle semualah..
..Lapar + marah punya pasal..
..Berapi-api saya dengan Kak Dib.. Hehe..
..Sampai je rumah, stress dengan hal wifi pula..
..Dah lah tengah berkobar-kobar nak update blog..
..Entah apa-apa entah..
..Esoknya ada jiran a.k.a Kak Dora bagi kek super sedap ni..
..Memang sedap, teramat sedap..
..Kek Pandan yang lembut sangat..
..Masuk dalamn peti sejuk l;agi sedap..
..Thanks Kak Dora, murah rezeki..


..Lepas dah makan kek..Masuk tidur dengan muka stress lah..
..Wifi tak boleh guna kan..
..Hello abang wifi, saya biz online tau..
..Kalau saya terputus jaringan, habislah customer mengamuk..
..Ni yang buat saya nak mengamuk sama..
..Deep breathing.. Topamax 50mg taken.. Tidur.. 
..Assalam..

XOXO_CTZ








No comments:

Post a Comment