Sunday 3 November 2013

Testimoni BBplus

..Assalamualaikum..
..Hari ni cuaca sangat best..
..Hopefully esok pun cuaca okey.. 
..Doakan perjalanan saya pulang ke kampung esok selamat ye..
..Hari ni nak share muka glowing2 shine bright like a diamond..
..Hasil minum BBplus Kolagen selama lebih kurang 3 minggu.. 
..Minum BBplus + Sabun Marine Essence.. Sangat-sangat effective..
..Dulu muka saya kusam sangat + pucat lagi..
..Sebab haemoglobin rendah.. Memang ada history hypotension,..
..Ada family history hypotension.. Dari atok turun ke abah dan turun ke saya..
..Pernah sampai pengsan kat sekolah masa kawad kaki dulu..
..So, muka totally pucat sebab HB low..
..Dengan tak berapa rajin nak senyum..
..Kalau first time jumpa saya memang orang akan cop saya budak SOMBONG..
..Hello, tak kenal maka tak cinta tau..
..Saya ni banyak cakap sebenarnya.. 
..Macam kat blog ni, berceloteh bukan main..
..Kalau jumpa saya, tak larat nak dengar saya bercakap sebenarnya..
..Hanya bff saya yang tahu bertapa kuatnya saya ni membebel..

 ..Jadi, bila dah muka pucat, kusam tambah pula jarang senyum..
..Lagilah proses penuaan tu makin cepat..
..Pernah sekali saya naik bas dari KL-Penang..
..Ada pak cik tu tanya saya.. Umur berapa..??
..Saya malas nak cakap umur sebenar, sebab orang tak akan percaya..
..Orang akan cakap nampak muda je..
..So, saya cakaplah umur saya 35 tahun dah kahwin anak dah 4 orang..
..Pak cik tu angguk lepas tu senyum.. Dia kata nampak muda..
..Pemikiran orang kita dah boleh agakkan..
..So, saya tercari-cari produk apa yang kembalikan keremajaan saya..??
..Saya baru 21.. Saya lahir 1992 tau..
..I should be as young as Izara Aisyah.. Saya sebaya dengan dia..

..So, bila saya jumpa TLC ni.. Saya dikenalkan dengan produk BBplus..
..Ya Allah, syukur sangat.. Dah lah rasa dia sedap..
..Sakit pinggang saya hilang, muka kusam hilang + dapat aura positif tiap2 hari..
..Apa lagi yang saya tak dapat..??

...Syukur Alhamdulillah..
..Saya tak mampu nak kata apa dah..
..Ini je penguat semangat sekarang..
..Mak Abah, adik beradik dan adik beradik TLC..
..I love uolss.. More more and more..
..Assalam..

XOXO_CTZ


1 comment:

  1. wah! membe aku dah ada bisnes sendiri :) nak try sabun tu ah rasanya

    ReplyDelete