Monday 18 November 2013

Alhamdulillah.. Yeahhh...

..Assalamualaikum..
..Yeah.. Saya happy hari ni..
..Dari pagi menanti Abang TM datang nak betulkan wifi..
..Tunggu punya tunggu, pukul 10 dia datang..
..Okey, saya pun turun, then tengoklah dia betulkan kat bilik MDF tu..
..Sambil-sambil tu dia tanya dah kerja ke, dik..??
..Saya pun jawablah saya buat sohobiz..
..Ternganga abang tu.. Hahahaha..
..Saya terangkan pada dia.. 
..Dia angguk da terus cakap.. Patutlah separuh gila bila tak ada wifi..
..Sememangnyalah Abang oii..
..Kalau tak ada wifi ni, macam mana saya nak berkomunikasi..
..Lepas settle tu, ingatkan dah elok..
..Balik rumah, lampu internet tu merah lagi..
..Telefon balik, Abang tu kata kena setting semula di komputer..
..Baiklah, saya telefon 100 sambil duduk depan komputer..
..Then... Alhamdulillah..
..It's done, after about half an hour telinga saya panas pegang telefon..
..Yeahhh... Yeeppiiii.. Can blogging till midnight..

..Anyway, a very special thanks to staff2 TM yang sudi menerima panggilan saya hampir setiap hari..
..Huhu.. Even panggilan saya yang penuh emosi tu, tapi mereka sambut dengan hati terbuka..
..Terima kasih sangat.. Service uolss memang tip top..
..Tak ada lagi yang naik angin sepanjang dua minggu ni (tiap2 hari saya call tau)..
..Hehe.. Ye lah, customer always right kan..??
..Thanks a lot, bebeh..
..Assalam..

XOXO_CTZ

No comments:

Post a Comment