Tuesday 19 November 2013

Love Sohobiz

..Assalamualaikum..
..Fuhh.. Tadi nadib baik masa nak pergi stokis panas..
..Sampai je stokis, hujan lebat ya rabbi..
..Sampai banjirlah kawasan Bukit Jambul tu, ada kereta yang tenggelam..
..Then, dah lepas punch barang..
..Bawalah my mum and my sister jalan-jalan kat Bukit Jambul tu..
..Jalan-jalan, makan-makan..
..Seronok sangat..
..Rasa bahagia sangat bila bersohobiz ni..
..Tak kira weekday ke weekend ke..
..Tanpa rasa bersalah je nak berjalan sana sini..
..Bawa mak dengan adik jalan.. Happykan diorang..

generate income_CTZ
..Senang jer.. Hanya buat income dari rumah jerr..
..Kalau nak tahu macam mana saya manage my new life..??
..Macam mana saya boleh belanja my mom even saya tak kerja pun..
..Macam mana saya boleh sponsor product2 ni untuk my family..??
..Contact saya 0176802559..
..Assalam..

XOXO_CTZ

No comments:

Post a Comment