Thursday 21 November 2013

Suddenly..

..Assalamualaikum..
..Malam ni, sejuk-sejuk ni..
..Tiba-tiba teringat kat dua orang sepupu saya ni..
..Sepupu yang paling baik..
..Terbaik.. Paling rapat..
..Forever.. Insya-Allah till Jannah..
..Sedih pula bila teringat mereka berdua dah nak kahwin..
..Tinggal saya sorang je..
..Kalau dulu, main sama-sama..
..Kena marah sama-sama..
..Mandi hujan sama-sama..
..Mandi, tidur, makan, bergosip, bersembang semua sama-sama..
..Sampai sekarang pun, walaupu masing-masing jauh..
..Sorang kat Penang, sorang Melaka, sorang kat Johor..
..Tapi still contact, still keep in touch..

..Terfikir juga, kalau dah kahwin nanti mesti life berubah 360 darjah..
..Tak boleh nak bersuka-suka macam dulu lagi..
..Sedihnya.. Tinggalkan saya sorang je..
..Semua dah nak kahwin..
..Kenapa nak kahwin dah..??
..Huaaaaaa...
..Rindunya zaman dulu..
..Zaman kanak-kanak yang penuh warna warni..
..Sungguh rindu zaman tu..

..My lovely truly cousin..
..Sepupu yang paling rapat sekali..
..Kalau jalan bertiga mesti orang cakap adik beradik..
..Haha.. Muka copy paste je..
..Ye la, jarak pun tak jauh pun..
..Yang baju biru tu umur 24 tahun..
..Yang baju hitam tu umur 26 tahun..
..Saya..?? Baru 21 tahun..
..Hihi.. Saya muda lagi.. That's why tak boleh kahwin lagi..
..Masak pun tak mahir lagi, kemas rumah pun tak pandai lagi..
..Okey dah.. Melalut dah..
..Assalam..

XOXO_CTZ

No comments:

Post a Comment