Monday 16 September 2013

Give and Take..

..Assalamualaikum..
..Dah lama jga tak update blog.. Lama tak lama lah..
..Lebih kurang empat hari.. No story to be exposed.. Hanya rutin harian yang biasa..
..Hanya menunggu nak buat Maybank2u je ni.. Haila, susahnya bila tak ada kenderaan ni..
..Tadi, on fb.. Saya pelik juga dengan seorang makhluk ni..
..Perangai dia berubah sama sekali..
..Kalau dulu, saya rajin komen-like apa2 status or pictures dia..
..But now.. Saya komen pun, dia buat derk jerr..
..Saya rasa sejak kejadian saya update status..
..Dia orang pertama yang like.. Then, saya remove status tu sebab fakta tu salah..
..Tak sampai seminit pun.. Lepas tu, saya update a new status.. Exactly the same..
..But in the different meaning larr.. Tapi.. Dia macam sentap pula..
..Mungkin juga pasal entry yang lepas.. Pasal bff saya tu.. Adoyai..

..Pada tuan empunya badan.. Saya tak kisahlah awak nak sentap dengan saya..
..Sebab saya rasa saya tak buat salah pun.. None of my wrong pun kalau nak minta maaf..
..Saya bukanlah terasa sangat2 bila awak buat derrk jer tapi..
..Faham-fahamlah.. Sebagai manusia ni..
..Saya malas nak fikir panjang.. Sebab masalah saya lagi banyak..
..Ini semua celah gigi jerr.. Kalau awak rasa awak meluat tengok saya..
..Menyampah tengok saya tergedik-gedik dengan bff saya..
..Awak boleh angkat kaki.. Dan boleh unfriend atau block saya dari fb..

..Betul kata mak..
..Kita buat baik pun ada orang pandang serong..
..Macam artis pula rasanya.. Dah lah yang 'sana' tu pun tak habis2 stalker..
..Yang ni pula lagi.. Saya tak suka nak tambah musuh..
..Kalau awak rasa saya salah, saya minta maaf walaupun hakikatnya saya rasa nothing is wrong with me..
..Okey..?? 0-0..?? Deal..?? Janji awak dan saya happy.. Yang pentiing kita enjoy..!!!
..Assalam..


XOXO_CTZ

No comments:

Post a Comment