Saturday 17 August 2013

Selamat Pengantin Baru..!!

..Assalamualaikum..!!
..Hey uolss..
..Pejam-celik-pejam-celik dah pun 10 Syawal hari ni..
..Dan hari ni rakan saya kawen.. Yeah..
..Semalam lagi dia dah selamat diijabkabulkan..
..Tapi semalam tak sempat nak datang..
..So, sempat datang hari ni je..
..Sedih pula bila jumpa Kak Sapura tadi..
..Ye la, dialah kawan, dialah kakak saya..
..Teman dalam kelas, teman waktu posting..
..4 sem kami sebilik sebantal sewad..
..Kena marah kena maki sama-sama..
..Itu tak termasuk bergosip mengumpat sama-sama lagi..
..It's seem like everybody don't growth and tak kahwin..
..Rasa sorang je yang rasa macam tu.. Huhu..
..Semua orang excited nak kahwin.. Kan..?? Kan..??

..Selamat Pengantin Baru Kakakku..
..Semoga perjalanan hidupmu selepas ini lebih bererti..
..Selamat mengalas tugas yang lebih berat..
..Tiada perkara yang lebih membahagiakan selain daripada membahagiakan orang yang kita sayang..
..Kak Sapura.. I'll miss the moment that we spend together..
..The moment kita kena masuk labour room kat Penang..
..Saya ingat lagi akak macam nak pitam.. Memang lawak..
..Macam mana lah kalau akak nak bersalin lepas ni..
..Akak.. Jaga diri taw.. Akak tu selalu kalut tak tentu pasal..
..Jangan nak diet sangat sampai tak nak makan apa-apa..
..Lainlah macam saya ni.. Memang sepatutnya diet..



..The pieces of your day, kak..
..Thanks for inviting me..
..Bilalah dapat jumpa lagi.. 
..Huaaaa... Saya rindu kawan2 saya...
..Anyway, Selamat Pengantin Baru..
..Assalam..

XOXO_CTZ


No comments:

Post a Comment