Thursday 22 August 2013

Repeat order..!! Again and again..!!

..Assalamualaikum..
..Heyloo sayang2 sekalian.. Sihatkah hari ini.. hehe..
..Semoga sihatlah ye..
..Saya ni, nak kata sihat pun tidak, nak kata sakit pun tidak..
..So..?? Saya sendiri pun tak dapat diagnosis yang specific untuk diri sendiri..
..Okey.. Semenjak menjadi 'penanam buah anggur' ni..
..Saya tersangatlah sibuk.. Pelik kan..?? Haha..
..Orang lain bila 'bercucuk tanam' ni semakin banyak masa..
..Tapi sebaliknya untuk saya.. Hehe..
..Ye la, adik-adik perlu diuruskan.. Untuk masa depan mereka..
..Kakak mithali lah katakan.. ye ke tidak..??

..Saya ada juga lah beli barang on9 ni..
..Dan barang yang saya beli adalah..

Black Mask Shiseido

..Itulah.. Borong beli banyak2.. Asalnya ada one of my friend yang nak..
..Dulu zaman kolej ada lah jual Mask ni..
..Tapi malas nak teruskan sebab saya ni pemalas.. Hehe..
..Hokey, disebabkan ada permintaan.. Saya open table balik lah.. 
..Tapi biasalah, dalam berniaga ada untung ada rugi..
..Ada orang cuba menipu..
..Tu semua kita boleh nak elak.. 
..But my mom kata tu semua dugaan.. 
..Allah nak uji.. Bukan senang Allah nak bagi rezeki..
..Kena ada usaha yang extraordinari, baru boleh berjaya kan..??
..Then, kalau yang cuba tipu tu..
..Saya nak buat macam mana..??
..Saya malas nak gaduh-gaduh.. Memang awak nampak saya macam kaki gaduh...
..Tapi saya malas nak semakkan otak dengan benda-benda macam ni..
..So, that saya anggap itu bukan rezeki saya..
..Semoga Allah berikan yang terbaik untuk saya dan awak.. That's it..


White Mask Shiseido



..Yang lagi dua ni pula saya tak pernah cuba lagi..
..Ingatkan nak cuba nanti..
..Sebab akak yang jual ni kata okey juga yang lagi dua mask ni..
..Yang White Mask tu lebih kepada untuk pencerahan kulit..
..Dan yang Naturgo ni untuk kulit sensitif..
..Sebab ada yang kata, pakai Black Mask ni sakit..
..Macam nak tertanggal kulit..
..Depends pada kulit juga.. Saya pakai okey je..
..Dan kawan saya si nyetnyet tu pakai memang mengalir air mata..
..Sabor je lah.. Dan mungkin yang Naturgo ni sesuai untuk dia..
..Sebab saya rasa kulit mereka sensitif, that's why mereka rasa sakit bila menggunakan Black Mask..

..Okey.. Apa2 pun.. Kalau anda rakan2 blogger nak order Black Mask ni kat saya..
..Or nak tahu saya beli dari supplier mana..??
..Boleh jenguk Facebook saya yang boleh-boleh lah ni.. Hehe..
..Selamat mencuba dan selamat malam..
..Assalam..



Kebosanan dan kegedikan melanda.. Haha.. Main mekap2 guna 365.. Haha.. Tercapai hasrat nak jadi mak andam.. Dah macam hantu kubur pun ada.. Phuiii..

XOXO_CTZ




2 comments: