Saturday 14 June 2014

Kerana Terpaksa Aku Relakan..

..Assalamualaikum..
..For the first saya nak jemput ke majlis perkahwinan saya dengan hero cerita ni..
..Phuiii.. Hahaha.. Tolonglah humban handphone or laptop ke dalam tong sampah sekarang...
..Omaaaiii.. I'm falling in love with this lovely guy Amar Baharin pulok..

 ..Haa kau.. Tak ke cair mencapai takat lebur ni hah..
..Sampai banyak kali typo ni.. Nasib baik boleh tgk balik and padam..
..Fuhh.. Senyuman dia macam Izzue Islam..
..Manis.. Macam coklat melimpah di ladang gandum..
..Fuhh.. Sudah Amar.. Sudah.. Cakap je bila nak masuk meminang..?? Iolls setuju.. Haha..
..Silalah lempang diri sendiri..

 ..Actually untuk adaptasi ni..
..Mulanya aku rasa macam tak berapa best..
..Sebab pelakon perempuan dia macam over tau..
..Over gedik.. Pelakon lelaki too cool sangat..
..Tapi okeylah, nak buat macam mana.. 
..Pengarah suruh buat macam tu kot..
..Boleh jadi macam gila-gila.. Tapi bukan gedik hokey..
..Sweet gila lah Amar dalam cerita ni kan..
..Membuatkan aku nak duduk depan lappy tiap-tiap malam..
..Sebab iolls kerja tak tentu masa uolls.. Haruslah ada Tonton...
 ..Terima kasih tonton.my..
 
..Erm.. Good job Umie Nadzimah..
..Jalan cerita menarik..
..Kejap lagi saya jalan-jalan saya nak cari novel ni lah..
..Hehe.. Macam best je, macam syiok je..

XOXO_CTZ

No comments:

Post a Comment