Wednesday 4 June 2014

Along's Wedding

..Assalamualaikum..
..02/05/2014 my lovely cousin telah selamat menjadi isteri orang..
..Akhirnya, kahwin jugak..
..Sob sob sob.. sedih pula rasa..
..Tak apa lah, jodoh dah sampai, tak payah tunggu dah..

Majlis memang best, penat memang penat..
..But we're enjoying our moment..

..Ramai yang konpius..
..Hokey, saya pengapit je bukan pengantin..
..Memang muka sama tembam sama...
..Kami sepupu bukan adik beradik..
..Omaii.. Sama nau ke..?? Idakk lerr..

..Berdebar ke masa ni..??
..Tak kot.. Senyum lebar semacam je..
..Macam aku je yang nebess..
..Haha.. Memang aku yang over kadang2..

..Hokey ni masa malam berinai..
..Abg Wan Cameraman suruh cium pengantin..
..Aku pun ikut je lah..
..Hahaha.. Nak havockan majlis lah katakan..
..Tak payah uploud banyak sangaty k...
..Ni blog aku, biar gambar kahwin aku je yang banyak..
..Haha.. Gambar kau sikit2 je jadilah..

 ..We're flower girls..
..Masa ni dah petang..
..Selekeh mekeh dah time ni..
..Dah rasa macam nak terjun dalam perigi berendam je..

 ..Tq so much lah CHERITERA PICTURES..
..Gambar sangat cantik..

 ..My family.. 
..Yang abah2 sume pemalu nak bergambar..
..Apa pun tak boleh.. Haisyh..

..Anyway, Selamat Pengantin Baru Along + Abang Fais..
..Semoga kekal ke akhir hayat hingga ke syurga..

..Assalam...

XOXO_CTZ

No comments:

Post a Comment