Saturday 4 January 2014

Si Gila Kamera

..Assalamualaikum..
..Tengah lepak-lepak kat rumah..
..My dad suruh siap cepat, kawan lama abah nak jumpa ajak keluar makan..
..Sepantas kilat aku bersiap.. Haha..
..Bab makan memang laju kan..
..So, jumpa pak cik yang dah lama tak jumpa ni..
..Last jumpa masa umur saya 7 tahun..
..Masa duduk Sabah dulu..
..So, makan asam pedas (Melaka's favourite) dan ikan sweet sour..
..Sedddaap + not bad harga dia..
..Harga untuk 9 orang makan rm130++...
..Okeylah tu kan.. Sangat berbaloi kan..

 ..Okey, apa lagi..
..Masa kat sana malu nak bergambar..
..Sampai rumah terus on kamera.. Haha..
..Kisah si gila kamera..
..I love this color.. This royal blue color..
..Cantik sangat.. Dah jumpa warna yang suite with me.. Haha.. Konon..
..But really cantik, warna dia ummphh but cantik tertarik..
..Uolls suka warna apa..?? Mesti ada kan.. Jangan jadi macam saya.. semua warna saya suka..
..Sekarang ni memang gila.. 
..Gila Bergambar..!!!
..Tak kira lah tempat gelap ke, tempat kelam ke, tempat tak ada lighting best ke..
..Sebab apa..?? Sebab BBplus dah menyinari hidupku..
..Even dalam gelap pun tak apa..
..Tambah pula bila balik kampung ni, saudara puji muka iolls dah glowing2..
..Tak lah secerah muka Korea, tapi cerahlah macam masa baby dulu.. Haha..
..Kita kembali ke rupa asal..
..Dan paling penting.. Jerawat dah tak nak naik dah..
..Alhamdulillah.. The best feeling ever..
..Saya ni payah sikit.. Lepas satu, satu naik jerawat..
..Bersilih ganti jerawat naik ke muka..
..But now, dengan BBplus, semua dah tak ada..
..BBplus lah kolagen terbaik yang saya rasa..
..Okey.. Okey.. Dah melalut banyak sangat ni.. Hehe..
..Assalam..

XOXO_CTZ

No comments:

Post a Comment