Monday 27 January 2014

Premium Beautiful Expert

..Assamualaikum..
..Heyloo everybody..
..I'm your certified agent of Premium Beautiful Corset..
..Alhamdulillah.. Yeahh.. 
..Happy bila dapat timba ilmu sama-sama..
..Kata Abang Al-faath our top mentor..
..Ladies TLC ni pergi seminar Premium Bautiful je pun..
..Tapi dia punya havoc dasyat..
..Hahah.. Okey.. Kami memang havoc..
..Yang lelaki jeles sebab seminar ini khas untuk wanita..
..Kelas menghargai wanita..

 ..Alhamdulillah..
..Yeahh..
..So, boleh dapatkan Premium Beautiful daripada agent yang sah dan bertauliah..
..Nanti iolls buat pos pasal PB yang sangat istimewa dan menghargai wanita ni..
..Yeahhh..
..Free training, free coaching..
..Only at Top Leader Circle..
..Kami diberi peluang menimba ilmu secara percuma..
..Seronok tak terkata..
..Paling sya terharu bila adik beradik TLC ambil berat sangat pasal saya..
..Rasa macam nak menangis tapi saya tahan..
..Rasa sangat dihargai..
..Saya dilayan macam adik bongsu..
..Saya seronok bila ada kakak dan abang yang macam keluarga kandung..
..We share experience and feeling..
..We share everything..
..Syukur Ya Allah bila kau temukan diriku dengan peluang ini..
..Saya terima apa yang Allah takdirkan..
..Syukur Alhamdulillah..

 ..Love TLC..
..So much..
..Thanks for everything..
..Ini jalan yang terbaik..
..Insya-Allah, saya buat yang terbaik...

..Next entry I'll post about Premium Beautiful Elegance..
..Tungguuu..
..Assalam..

XOXO_CTZ


No comments:

Post a Comment