Wednesday 17 April 2013

The Psychologist say....

..Assalam rakan-rakan sekalian..
..Hari ini saya ingin berkongsi sedikit pendapat Pakar Psikologi..
..Mungkin kerana saya sedang berada di persekitaran yang memerlukan kekuatan mental..

The Psychologist say..

  1. If a person laugh too much, even at stupid things, they are LONELY deep inside..
  2. If a person sleeps a lot, they are SAD..
  3. If a person speaks less but fast, they keep SECRET..
  4. If someone can't cry, they are WEAK..
  5. If someone eats in an abnormal manner, they are TENSE..
  6. If someone cries on a little things, they are INNOCENT & SOFT-HEARTED..
  7. If someone become angry over a silly or petty things, it means they NEED LOVE..
..Dan saya rasa...
..Saya ada semua tu.. SEMUA..!! It's mean ALL...
..Dan adakah saya ni psycho..???
..Entahlah.. Saya tak tahu..?? Maybe I need love and attention..
..Walaweh.. Tiba-tiba rasa rindu yang teramat kat mak..
..Please take note ye rakan-rakan blogger..
..Sometimes kita rasa kita buat semua betul..
..Tapi.. Actually kita dah lukakan hati someone..
..Saya sedang berusaha menjaga hati semua pihak..
..But.. You can't make everyone likes you.. And you don't even likes everyone..
..Saya pegang prinsip tu..
..Dan saya sedang berusaha memaafkan kesalahan orang lain..
..Dan juga mengurangkan percakapan..
..Tapi orang tak faham saya..!! 
..Orang lain akan perlekehkan apa yang saya rasa..
..Ya Allah.. Tabahkanlah hati hamba-Mu ini..
..Ouch.. Entry kali ini amat menyentuh hati..
..Anyway guys, TRY TO UNDERSTAND PEOPLE..

p/s : Emosi saya bercelaru.. Mungkin saya ada Bipolar.. Hati-hati..!!

No comments:

Post a Comment