Sunday 21 April 2013

..Dulu lain.. Sekarang Lain..

..Assalam.. Hehe..
..Amboi.. Tajuk entry macam nak nyanyi lagu Tan Sri SM Salim pula.
..Well.. Cerita pasal dulu dan sekarang..
..Banyak berbeza wa cakap lu..
..Yang saya nak cerita ni adalah pasal perubahan semasa teknologi..
..Dulu pakai telefon bimbimt just untuk call atau text someone..
..Sekarang gila canggih.. Siap ada android mendroid lagi.
..Boleh install macam-macam application lagi..
..Hehe.. Saya tak berani nak kata orang sebab saya pun suka ikut peredaran zaman..
..Contohnya : Dulu saya ada facebook, myspace dan friendster je..
..Sekarang : 

  • Facebook
  • Friendster
  • Myspace
  • Twitter
  • Tagged
  • Mface
  • Skype
  • Instagram
  • WhatsApp
  • WeChat
..Banyak tak..?? Dan yang pastinya anda pun ada apa yang saya ada..
..Mungkin lebih banyak.. And the latest one is Keek..
..Oww.. Macam-macam lah..
..Saya belum ada hati nak explore Keek tu lagi..
..Sungguh manusia sekarang leka dengan aplikasi tu semua..
..Tak terkecuali saya.. Sangat ralit dengan semua tu..
..So, kawan-kawan.. Moden moden jugak..
..Allah tetap kekasih yang satu..
..Aplikasi pada-Nya yang paling utama ya..
..Orite.. Babai.. Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment