Tuesday 23 April 2013

24-4-2013

..Assalam..
..Oouwhh.. So sweet malam ni bila saya dapat mesej dari my bestfie..
..Mula2 nak marah, siapa jugaklah yang mesej malam2 buta ni..
..Then... nampak mesejnya.. From Adibah Mahmud.. Hehe..
..Rasa sweet sangat2...


..Diam tak diam dah tiga tahun kita berkawan..
..Macam-macam kita lalui bersama..
..Pahit-manis-masin-payau.. Semua ada..
..Satu kenangan yang terindah dalam hidup bila dapat kenal korang berdua..
..Aku tak akan lupa sampai bila-bila..
..Teringat pula kisah rumah kena pecah, laptop barang berharga semua kena rompak..
..Waktu tu sedih tak terkata.. Ujian Allah, kan.. Kita kena terima..
..Waktu happy bila pergi merayap satu KL.. Lepak Spa Kak Bella..
..I'll bring along that happy moment for me to keep as my great moment..



..Kawan-kawan.. Macam mana pun awak buat kat saya..
..Macam mana marah sekalipun awak pada saya atau saya pada kamu berdua..
..Saya tetap SAYANG KAMU BERDUA..
..Dunia akhirat.. 
..Saya tak reti nak cakap depan-depan..
..Saya cuma berani tulis kat sini je..
..Hopefully this friendship never end..
..XOXO from me..!!!


No comments:

Post a Comment