Wednesday 6 February 2013

LJM.. A FEW MONTHS TO GO..


..Salam..
..Hipokrit kan saya..!! Haha..


..Bila mood tengah baik, elok je bahasanya..
..Bila mood swing, habis satu dunia kena tibai..


..Lumrah lah kan.. Saya ni bermasalah dalam pengaliran hormon..
..Tapi still ada orang yang masih tak faham perangai saya even dah bertahun kawan..

..Hurmm.. Biasa lah kan.. Family is the best..
..And only my sibling yang tahan kena marah dengan saya hari-hari..
..Nak touching pun sejam dua je.. 
..Lepas tu dah ok balik..
..Ye lah, adik beradik kan.. Ibarat mencincang air tapi air takkan putus..
..Kalau kawan ni.. 'Cincang' sikit dah putus dunia akhirat.. 

..Eh.. Melalut pulak..
..Sebenarnya nak cerita pasal LJM dengan uolls..
..Berapa bulan je lagi nak lepas dari sangkar KLMU ni..
..Tolak cuti, tolak tidur makan, tolak malas nak study..
..Adalah lebih kurang sebulan agaknya..
..Nak kena tanya otak dah ready ke belum...
..Rasanya macam belum..
..Sebabnya sekarang tengah menggila tengok Running Man..
..Tak boleh berhenti.. Itulah sebab saya tak nak tengok dulu...
..Inilah.. Inilah padah dan akibatnya..


..Haila.. Tak apa.. Korang pun study lah..
..Janganlah malas-malas.. Kalau malas dapat lah pointer yang tak seberapa macam diriku ini..

...Ok.. Whatever it is, study ea.. Jangan ngelat...



No comments:

Post a Comment