Saturday 9 February 2013

..HAPPY TIME..

..Salam..
..Hari ini saya telah meronda satu shopping complex Bukit Jambul..
..With my Lovely Mummy and Sister..
..Sangat seronok and we have very great time..
..Bukan selalu spend time, shopping2 macam ni..
..At the moment, just for looking for my dresses untuk majlis farewell nanti..
..Tapi dah alang2 shopping tu, tak kan tengok je..
..Duit ni melonjak2 nak keluar..
..Apa lagi..

"Mak... Tengok ni, kasut orang dah koyak.. Tak kesian ke..?"

..Haha.. Sedih tak statement tu..
..My Mom pun belikanlah kasut tu..
..Biar murah, asal cantik di mata.. Hehe..
..Then. we olls pergi karoks, cuci2 mata, looking for my Sister punya seluar..
..I don't know how to figure out that seluar..
..The colors sangat striking.. Hehe.. (Saya pun beli satu)
..Dan biasalah..
..Kalau keluar, mesti ada makan2 and so on..
..So, kami pun dengan muka yang kelaparan pergi makan mcD..
..That's the story about my day today...

..Yang tak bestnya... Blister kat leher saya makin banyak...
..Macam mana ni..?? Hari jumaat hari tu dah pergi klinik..
..Doc kata mungkin faktor hygiene..
..Saya dah mandi tahap maksimun paling bersih dah, doc..
..Sakitlah blister ni... My mom thought it was a herpes zoster or the malay call it kayap...
..Tak maulah.. Susah nak baik.!! Sakit gila tau...
..So, saya rasa hari rabu nanti kena pergi klinik lagi...
..Esok confirm klinik tutup..
..Isnin and selasa CNY celebration tak habis lagi..
..So, rabu lah...
..Wahai Cik Blister.. Awak pergilah main jauh2...
..Leher saya sakitlah... Awak duduk kat situ, saya tak boleh nak tunduk...
..Nasib ada bekalan gauze yang saya 'ambil' sikit kat hospital..
..Bolehlah alas kat blister tu... Huhu..
..Sedih, cuti-cuti sakit pula...

No comments:

Post a Comment