Thursday 1 January 2015

I'm a happy girl..

Assalamualaikum..

Ya Allah, terima kasih atas nikmat ini.. Memang terasa happy sangat bila mentor bagitau..

"Ikha.. 20k achiever before closing Dec 2014.."

Hari last tau.. 30th Dec tu sempat punch apa2 yang patut.. Alhamdulillah tak sangka sebenarnya rezeki Allah bagi masa tu..Syukur sangat..

Sebenarnya, nak sampai sini bukan sesuatu yang sangat mudah.. Yess, majoritinya masuk dengan terus SM 20k achiever.. But not for me.. Saya bukan orang senang, starting bussines with zero.. My mentor Ammyrra Halim dan Salleha Roslan yang banyak mengajar erti kehidupan.. Kehidupan yang perlukan banyak pengorbanan..

Mulanya saya sebagai usahawan sebab tak ada punca pendapatan.. Baru habis belajar.. Jadi saya decide untul buat bisnes online.. Alhamdulillah saya jumpa Top Leaders Circle.. Berulang alik ke stokis dengan naik bas, bawa barang banyak-banyak naik bas.. Saya gagahkan juga diri.. Takpelah susah dulu, senang kemudian..

Banyak yang saya kena korbankan.. Alhamdulillah semuanya berbaloi.. Pengajarannya janganlah terlalu cepat berputus asa.. Usaha selagi mampu.. Allah suka orang berusaha.. InsyaAllah selamat dunia akhirat. Usaha in a good way la..



XOXO_CTZ

No comments:

Post a Comment