Thursday 1 January 2015

Ahlan Wasahlan 2015

Assalamualaikum..

Ahlan wasahlan ya 2015.. Welcome 2015.. Excited nau first entry untuk tahun baru ni kan.. Hehe.. Ye la, bila cakap pasal tahun baru mesti ada azam baru.. Ataupun carry forward yang lepas-lepas..


Good bye 2014.. Semoga tahun 2015 ini membawa sinar baru yang lebih bererti.. InsyaAllah kalau buat mesti semua azam tu akan menjadi.. 


Setuju sangat dengan quotes ni.. Kita kena bersyukur..Bercerita apa yang bagus jadi pada 2014 semoga kita rasa beryukur masih boleh baiki apa yang tak baik.. Jangan cakap apa yang membebankan atau senang cerita membebellah kan.. Si 'azam' pun menyampah kan.. Haha..


2015..?? Azam saya..?? Erm.. Banyak ni.. Hehe.. Azam tu tanamkan dalam diri je lah ye.. Tak payah bagitau orang pun takpe.. Yang penting diri sendiri.. Azam untuk menjadikan semua azam saya tercapai.. Antaranya nak kuruskan badan dan nak cari pasangan hidup.. Haha.. Boleh gitu..??

Yang lain2 rahsia.. Uolls pun mesti banyak azam kan.. Yang carry forward punya azam pun banyakkan.. Hehe.. Manusia yang luar biasa je yang dapat capai 70% azam dia.. Alhamdulillah saya jumpa orang tu.. InsyaAllah will follow her.. Exactly like her.. 

Mak, doakan anak mak ni berjaya dunia akhirat.. Hari-hari cakap dengan mak macam tu sampai bila nak buka mulut je kadang2 mak yang sebut dulu.. Haha.. Mak gua gamble lu tau..

Okey, apa-apa pun semoga berjaya melaksanakan impian untuk 2015.. Jadikan tahun ni tahun kita...

XOXO_CTZ

No comments:

Post a Comment