Saturday 27 September 2014

Cantik vs Wanita

Assalamualaikum..


 Uolls cantik kan kalau dapat pakai baju ni.. Cantiknya.. Oh my Prada.. Dengan body yang mantap, for sure memang gojes.. Sangat sangat gojess..

Taapiiii.. Macam mana kalau ada bendaaa nii..!!!


 Ommaaaiii.. Peeliizzz.. Dont.. Spare tyre sana sini kiri kanan depan belakang atas bawah.. OMG OMG.. Sendiri nak pegang pun rasa nak menangis.. Silalah menangis di bahu ibumu..  Adakah baju yang sepatutnya cantik akan jadi macam ni..??

Tidaaakkkk..!! Katakan tidaakk.. ( Over kau, sila lempang lelaju owner blog )

Makanya.. Haruslah memakai perisai Premium Beautiful ini untuk tampil lebih yakin dan cantik.. Kata nak gojes macam Che Ta haruslah bergaya menawan memikat kalbu.. Tak ada maknanya yang gemuk tu sihat.. Yang kurus pun belum tentu sihat, ini pula yang gemuk lagi lah macam kedai runcit penuh dengan penyakit.. I mean lebih gula (diabetes), lebih garam (hypertension), lebih lemak of course (hyperlipidemia), 

So, setiap wanita harus memiliki satu set Premium Beautiful ni.. Kena ada.. Tak kahwin lagi..?? Tak nak jaga tulang belakang..?? Belum ada anak lagi..?? Tak nak pregnant..?? Belum dapat madu lagi.. Opps, itu sudah lebih.. haha..

Okey, kesimpulannya katakan tidak sebelum benda tu semua terjadi pada kita.. Memang Allah yang tentukan jodoh ajal maut rezeki.. Tapi kita ni kena usaha.. Usaha yang luar biasa sikit..


Find your trusted Premium Beautiful Agent

XOXO_CTZ

No comments:

Post a Comment