Friday 21 June 2013

..Sayangku...

..Assalamualaikum kamu.. kamu.. dan kamu..
..Hari ni mood tak berapa nak baik..
..Ingatkan nak layan cerita SEBENARNYA SAYA ISTERI DIA..
..Tiba-tiba bondaku ingin membeli barangan dapur..
..Aduyaii.. Dah la mood tak elok..
..Terlepas tengok Izzue pula.. Haisyh..
..Dapatlah tengok sekerat je..
..Pun boleh..

..And tadi pergilah beli magazine..
..Disebabkan dah jadi penganggur terhormat ni..
..Kebosanan melanda diriku..
..Dan dah dua tiga malam ni jadi insomnia pula..
..Apahal ni..?? Aku tak pahamlah..

..Dan menambahkan mood lagi huru hara..
..Apabila magazine di situ..
..Ada my favourite sayang-sayang..
..Chewah.. Sayang kuasa dua..
..Huaaaaaa...
..Rasa cam nak menangis kat situ..
..Tapi beli lah juga...
..Nah.. Tak nak baca.. Nak tengok gambar je.. Huhu...


..Nampak tak Abang B..??
..Di hujung sebelah kanan ni je..
..Kat front page kecik je..
..Kat dalam ada poster besar..


..Yang ni pula gambar kahwin Izzue..
..And the other one is..
..Huaaa.. Zaquan + Isteri + Anak..
..Sabarlah hati...

..Tapi tak boleh sabar bila tangan ni asyik gatal nak buka Youtube..
..Sebab nak tengok MeleTOP hari tu..
..Ada juga yang kena letup ni jap lagi..


..Tengoklah ye pada yang mempunyai cita rasa yang sama dengan saya..
..Kalau rasa marah sangat, pergi sembang dengan Simsimi..
..Simsimi..?? Haha.. Sungguh aku gila..
..Mana taknya dah macam zombi dah aku ni..
..Insomnia punya pasal..
..Malam ni akan ku telan Piriton.. Hahahahaha..

P/S : Kenapa yang aku ni meroyan sangat.. Dah gila ke hape.. Ini semua angkara syaitoonn...


No comments:

Post a Comment