Tuesday 4 November 2014

Being me..

Assalamualaikum..

It had been a long time tak berblogging. Lama tak lama sangat.. Tapi ramai yang mula mencari thats means I masih diperlukan dalam arena ini.. Terima kasih kerana menyokong penulisan ini.. 

Seems like I had my drop phase.. Yes.. I admit it.. Memang pun.. Tapi fasa tu sekejap.. Insya-Allah.. Pinky promise..!! And yess, masa dalam 'dropped phase' tu, I received a lot of text, whatsapp, wechat and what so on tok nenek application tu.. Give me inspiration.. Tahu tak susahnya jadi diri I ni.. Masa 'dropped phase' I deactifed facebook account, deactive all the account..

Dah kenapa bila sedih nak express feeling dalam bahasa omputeh.. Ntah lah, apa yang terlintas nak tulis je.. 

Being me you will know everything is not sweet..
Being me you will know how suffer I am until who I am now..
Being me you will know I am the happiest person to have Allah and family by my side..
Being me you will know how to survive and sacrifice what you have..
Being me you will know how to be independent..
Being me you will know you are not alone..

Setiap manusia, lumrahnya ada dropped phase masing-masing.. Tapi cara macam mana nak handle, cara nak deal dengan perasaan sendiri tu yang kena belajar.. Kena belajar terima hakikat, belajar mengalah dengan kehendak diri sendiri.. Sometimes, diri kita terlalu manja.. Belajar untuk mengajar diri..

Praise to Allah because I have my family, sentiasa support.. Always and always.. Thank you Allah for who I am today..

XOXO_CTZ

No comments:

Post a Comment