Friday 18 July 2014

Testimoni BBplus Collagen

..Assalamualaikum..
..Fuhh.. Rasanya sekarang momentum kemalasan tu bertingkat-tingkat..
..Asyik fb-ig-fb-ig jerr...
..Jadinyaaa..
..Gambar dalam instagram juga lah yang dijadikan modal untuk up entry baru..

..So, entry kali ni saya nak cerita pasal BBplus yang super ohsem..
..BBplus Colagen ni kolagen yang sedap dan mudah serap..
..Saya lebih suka supplemet dalam bentuk liquid..
..Sebab terus je membasahi bumi blood vessel.. Kahkah.. Ayat nak power..
..Setiap produk ada kelebihan masing-masing..
..But for me, BBplus Collagen adalah kolagen super cool dengan perisan seakan ribena..
..Boleh buat gila tau kalau sehari tinggalkan supplement ni..

..Siapa yang nak cantik raya ni..??
..Siapa yang nak gebu raya ni..??
..Siapa yang nak nampak energetic raya ni..??
..Siapa yang nak bergaya raya ni..??
..Siapa..?? Siapa..?? Siapa..??
..Hah.. Awak kan.. Saya tahu..

 ..So, nak tunggu lagi..??
..Lambat..
..Pos laju last ambik barang 22hb..
..So, maybe awak akan terlambat dapatkan promosi saya ni..
..Nak tahu promosi..??
..Pm saya 0176802559..
 ..Hokey.. ni kulit muka saya yang latest..
..Saja gedik nak share.. hehe..
..Bolehlah gebu gebas hazabedah..

 ..Ni pula one of the TLCian..
..hakak ni dh ada 4 orang anak..
..Tapi kena juga jaga body muka semua kan.. 
..Wajib tau.. Untuk suami..

..But first, let me take a selfie..
..Haha..
..Semenjak dah ada BBplus ni..
..Hamboyy kau, memori full..
..Asyik selfie je kerjanya..
..Tak apa lah, puji diri sendiri kan.. Haha..

XOXO_CTZ

No comments:

Post a Comment