Monday 2 December 2013

Window Shopping..

..Assalamualaikum..
..Bosan-bosan tak tahu nak buat apa..
..Ajak mak keluar pergi shopping..
..Cuci mata.. Hehe..
..Sohobiz saya ni best..
..Anytime boleh keluar suka hati..
..Tak payah fikir orang nak marah, ke nak apa ke..
..Sohobiz is everywhere tau..

..Yang paling terkejutnya..
..Tengah belek baju masa kat mall..
..Tiba-tiba ada orang tepuk bahu..
..Hang jual sabun apa..?? Okey ka..?? Macam mana nak beli..??
..Okey, saya terkujat sekejap..
..Lepas tu saya bantai gelak..
..Sohobiz saya anytime je..
..Nasib kakak tu tegur saya..
..Hanya kenal di fb je, mungkin saya tak perasan..
..Bukannya susah pun..
..TLC dah bagi ilmu..
..Kalau kita gunakan apa yang mentor bagi..
..Insya-Allah semuanya boleh..

..Okey, that was my day with my lovely mom..
..Seronok tau dapat spend time dengan my mom selalu..
..Tapi income masyuk jerr...
..Nak tahu ke..?? Contact jer saya..
..0176802559..
..Assalam..

XOXO_CTZ

No comments:

Post a Comment