Thursday 31 May 2012

..PERLU KE..???


..Salam..
..Kalau tengok entry, rasanya apa perasaan saya sekarang..???
..Tak tahu, kan..?? So, let me story first..



..Bagi uolls PERLU KE kita menjaja masalah kita pada semua orang..??
..Adakah itu dinamakan mencari publisiti murahan ataupun minta simpati..
..Sorry to say larr, that's totally not me..
..Saya hanya akan bercerita apabila mereka itu terdiri daripada golongan yang saya percayai..


..Bagi uolls PERLU KE kita menyindir orang lain sehingga mereka terasa hati..
..Walaupun bagi mereka satu gurauan tapi bagi saya tak..
..It's not a joke when you talking about my personal life..
..Biarlah, yang buruk baik semua tu tetap parents saya..

..Bagi uolls PERLU KE kalau kita nak menunjuk pandai..??

..It seems like you memang pandang tapi tak payah guna kepandaian you untuk menjatuhkan maruah orang lain..
..Then buat muka innocent.. Yukkss, please larr..

..Sorry larr sebab saya tak reti bermuka-muka..
..Saya terpaksa tunjukkan reaksi saya yang saya memang tak suka langsung..
..Sebab saya bukan hipokrit...

..Cukuplah rasanya untuk hari ini.. Geramnya rasa hati ini..
..Nak diluah mati bapak, nak ditelan mati mak.. 
..So, kemam dalam mulut je larr kan..

..And a lot of thanks to the owner of this laptop that i'm using now to write this entry..
..Thank you so much AiraNazira..

No comments:

Post a Comment